Szkolenia dla biur nieruchomości

W mojej ofercie szkoleń specjalne miejsce zajmują warsztaty dla biur nieruchomości.

Poproś o indywidualną wycenę

Zalety szkolenia

  • Indywidualnie dobrany i dostosowany program do potrzeb Twojego zespołu.
  • Szkolenie prowadzone w formie warsztatów, w ciekawy i angażujący uczestników sposób.
  • Prowadząca to nie tylko trener sprzedaży nieruchomości, ale przede wszystkim pośrednik, praktykujący na obecnym rynku.
  • Praktyka na pierwszym miejscu!
  • Czas trwania warsztatów dopasowany do potrzeb grupy.

Przykładowe moduły szkoleniowe

1. Organizacja czasu pracy Agenta.
Ustalenie celów finansowych i praktyczna ścieżka do ich osiągnięcia, z uwzględnieniem ilości i wartości sprzedawanych nieruchomości oraz czasu pracy przy ich sprzedaży. Świadomy Agent zarabia najwięcej.

2. Pozyskiwanie nowych ofert.
Kilkanaście realnych sposobów na ich pozyskanie, między innymi warsztat z zimnych telefonów pozyskowych. Agenci dowiedzą się w jakich dniach i godzinach dzwonić do klientów, aby klienci chcieli nie tylko z nimi rozmawiać, ale przede wszystkim umówić się na spotkanie.

3. Spotkanie pozyskowe.
Modelowe spotkanie pozyskowe zakończone podpisaną umową współpracy, z uwzględnieniem spotkania z poleconym klientem oraz z klientem z zimnych telefonów. Przy tym praca z obiekcjami klientów i negocjacje warunków współpracy.

4. Praca z ofertą.
Opracowanie oferty (podstawy fotografii i home stagingu), skuteczny opis i marketing. Co robić kiedy oferta się nie sprzedaje, jak rozmawiać z jej właścicielem.

5. Dzień otwarty.
Organizacja dnia otwartego, na który przychodzą zainteresowani klienci.

6. Skuteczna prezentacja.
Praca z Kupującym, badanie jego potrzeb i prezentacja nieruchomości zakończona transakcją. Jakich błędów nie popełniać przy prezentacji nieruchomości. Jak rozmawiać z kupującym o wadach prezentowanej nieruchomości. A przede wszystkim, zaczynając od początku, jak przeprowadzić rozmowę ze sprzedającym, aby podczas prezentacji nie był obecny.

7. Zamknięcie transakcji.
Relacja z klientem po transakcji, rekomendacje i polecenia, kiedy i jak o nie prosić.

8. Marka osobista Agenta – czym jest i jakie przynosi korzyści. Social Media bez tajemnic.



Metodologia

Zajęcia prowadzone metodą warsztatową, opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez: pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną.



Cel szkolenia

Dzięki szkoleniu, każdy Uczestnik zyskuje wiedzę, jak efektywnie zarządzać sobą w procesie sprzedaży nieruchomości. Warsztaty skupione są na tym co najważniejsze w codziennej pracy agenta, czyli organizacji dnia pracy, systematyczności i regularności transakcji. Pokazują, jak dostosować sposób obsługi do typu klienta oraz co zrobić, żeby skutecznie poradzić sobie z klientem wymagającym lub posiadającym obiekcje. Dodatkowo przedstawiają niestandardowe techniki przy pozyskaniu ofert (praca na umowach z klauzulą wyłączności) oraz uczą jak skutecznie prezentować nieruchomości i jakich technik użyć do zamknięcia procesu sprzedaży.



Czas trwania kursu

Całość szkolenia jest przewidziana na 2 dni szkoleniowe po 6 - 8h.

Możliwość szkolenia jednodniowego, podczas którego zostaną przepracowane wybrane moduły, w zależności od indywidualnych potrzeb zespołu.

Zapytaj o wycenę szkolenia
dla Twojego biura

Formularz kontaktowy

    Pobierz darmowy e-book

    "13 NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANYCH PYTAŃ POCZĄTKUJĄCYCH POŚREDNIKÓW”

    Pobierz e-book