Szkolenia dla biur nieruchomości
W mojej ofercie szkoleń specjalne miejsce zajmują warsztaty dla biur nieruchomości.
Poproś o indywidualną wycenęZalety szkolenia
- Indywidualnie dobrany i dostosowany program do potrzeb Twojego zespołu.
- Szkolenie prowadzone w formie warsztatów, w ciekawy i angażujący uczestników sposób.
- Prowadząca to nie tylko trener sprzedaży nieruchomości, ale przede wszystkim pośrednik, praktykujący na obecnym rynku.
- Praktyka na pierwszym miejscu!
- Czas trwania warsztatów dopasowany do potrzeb grupy.
Przykładowe moduły szkoleniowe
1. Organizacja czasu pracy Agenta.
Ustalenie celów finansowych i praktyczna ścieżka do ich osiągnięcia, z uwzględnieniem
ilości
i wartości sprzedawanych nieruchomości oraz czasu pracy przy ich sprzedaży. Świadomy
Agent
zarabia
najwięcej.
2. Pozyskiwanie nowych ofert.
Kilkanaście realnych sposobów na ich pozyskanie, między innymi warsztat z zimnych telefonów
pozyskowych. Agenci dowiedzą się w jakich dniach i godzinach dzwonić do klientów, aby
klienci
chcieli nie tylko z nimi rozmawiać, ale przede wszystkim umówić się na spotkanie.
3. Spotkanie pozyskowe.
Modelowe spotkanie pozyskowe zakończone podpisaną umową współpracy, z uwzględnieniem
spotkania z poleconym klientem oraz z klientem z zimnych telefonów. Przy tym
praca z obiekcjami klientów i negocjacje warunków współpracy.
4. Praca z ofertą.
Opracowanie oferty (podstawy fotografii i home stagingu), skuteczny opis i marketing.
Co
robić
kiedy oferta się nie sprzedaje, jak rozmawiać z jej właścicielem.
5. Dzień otwarty.
Organizacja dnia otwartego, na który przychodzą zainteresowani klienci.
6. Skuteczna prezentacja.
Praca z Kupującym, badanie jego potrzeb i prezentacja nieruchomości zakończona transakcją.
Jakich błędów nie popełniać przy prezentacji nieruchomości. Jak rozmawiać z kupującym o
wadach
prezentowanej nieruchomości. A przede wszystkim, zaczynając od początku, jak przeprowadzić
rozmowę ze sprzedającym, aby podczas prezentacji nie był obecny.
7. Zamknięcie transakcji.
Relacja z klientem po transakcji, rekomendacje i polecenia, kiedy i jak o nie
prosić.
8. Marka osobista Agenta – czym jest i jakie przynosi korzyści. Social Media bez
tajemnic.
Metodologia
Zajęcia prowadzone metodą warsztatową, opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez: pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną.
Cel szkolenia
Dzięki szkoleniu, każdy Uczestnik zyskuje wiedzę, jak efektywnie zarządzać sobą w procesie sprzedaży nieruchomości. Warsztaty skupione są na tym co najważniejsze w codziennej pracy agenta, czyli organizacji dnia pracy, systematyczności i regularności transakcji. Pokazują, jak dostosować sposób obsługi do typu klienta oraz co zrobić, żeby skutecznie poradzić sobie z klientem wymagającym lub posiadającym obiekcje. Dodatkowo przedstawiają niestandardowe techniki przy pozyskaniu ofert (praca na umowach z klauzulą wyłączności) oraz uczą jak skutecznie prezentować nieruchomości i jakich technik użyć do zamknięcia procesu sprzedaży.
Czas trwania kursu
Całość szkolenia jest przewidziana na 2 dni szkoleniowe po 6 - 8h.
Możliwość szkolenia jednodniowego, podczas którego zostaną przepracowane wybrane moduły,
w zależności od indywidualnych potrzeb zespołu.